flumm kväll

hejsan hoppsan allihopa , är fortfarande hemma hos kusinerna .. ni kanske kan anta att jag stannar här över natten .. brukar bli så när man åker hit .. sen när klockan blir runt 8-9 orkar man inte pallra sig till bussen , så de blir liksom att man stannar (:
jag blev avsläppt av mamma vid berfoten , vid hennes jobb.. eftersom hon skulle dit och lämna blod . sen gick jag heeeeeeela vägen till tyresö c , duktig jag va va ?(a)
kollade runt lite och jag hittade ingenting av de jag ville beställa från hm :-(  får försöka bättre imorgon ..
sen mötte jag åsa och vi gick runt och kollade i lite affärer... sen satte vi oss på biblioteket och vi läste lite bert och kp , där stod de om fjortisar .. där hade vi oss ett gott skratt kan man säga.. och jag gjorde nyss deras fjortistest och hahah liksom ; Är du fjortis ?

Liiiiiite!?

Jo, lite fjortis är du allt. Men det är väl inget fel med det? Det hör väl nästan till egentligen? Så länge du fortsätter att vara en skön person så är ju allt bra! Och grattis, du är skönast i stan!

får ni tag i en kp tidning så tycker jag ni borde läsa de och få ett gott skratt =)
(klicka på bilden så kommer du till testet)



efter vi vart på bibblan så gick vi hem till kusinerna där vi åt middag, de blev lassange .. som jag för övrigt åt till lunch med x)  sen tittade vi på hell's kitchen och sen började vi spela monopol fantastiska byggnader eller nått.. :P
strax innan 7 tog vi en paus och jag och åsa gick snabbt till centrum för att jag skulle köpa en bikni-överdel som jag hade hängt in på lindex.. vi kom dit typ 5 minuter innan de stängde .. biknin är vit med delvis oranga och rosa streck typ.. de är typ en halterneck bh bikni.. efter vi kom tillbaka fortsatte vi spela .. alla vi var riktigt flummiga och vi skrattade åt nästan allting.. vi gjorde om texten på ett chans kort och vi satt och typ rappade texten , haha .. sen vid 9 gav ida upp, eftersom hon inte orkade intäckna alla sina hotell.. (åsa hade sen ett bra tag blivigt bankrutt) och vem vinner då ? någon som vågar gissa *blink blink* (:
sen kollade vi på filmen "medans du sov" med sandra bullock , den var ganska bra.. har inte sett den förut men ida och åsa berättade typ allt i förväg för mig :P de ville hellre se "ace ventura , den gallopperande dektektiven rider igen" men den har jag hemma så jag hade ingen lust till de (:  visst är den skön men har sett den så många gånger.. kan den nästan utantill (;
nu har vi (typ bara åsa xD )bäddat min säng i åsas rum , så vi ska väll sova snart typ,,, fast jag är ju ändå typ inte ett dugg trött eftersom jag somna 4 igår .. men jag ska väll försöka..
puss godnatt på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0