supersweedee

hejsan allihopa , just nu gör jag inte så mycket.. sitter inne och blippar lite på interNÄTET (hihi) och pillar på alla mina myggbett.. har just märkt att jag har ett vid tinningen .. inte kul alls ..
avslutningen var helt okej och jag hade på mig min vita klänning och vita pumps .. blev inge mer , gick till skolan utan och sen så orkade jag inte bara för att de känndes som att jag dränkte mig själv i saker, vilket jag inte gjorde . jaja , tyckte de blev fint utan och väldigt enkelt , men jag är ju en sån person så :)
fick reda på mina betyg , jag har höjt mig i fler ämnen än vad jag trodde men okej , måste väll säga att jag inte är fullt nöjd , kan ju bättre vet jag . men skolåret har varit heeeelt snurrigt och jag har inte kunnat koncentera mig på ett skit , är glad att jag inte sänkte mig i nått iaf . fick faktist vg i so och måste säga att de kännts som att jag fått g i alla so kurser så de förvånade mig lite .. i musik stog de att jag fick g vilket var väääldigt konstigt eftersom jag bara gått en musikkurs på terminen och fick mvg på den , vad sänker mig liksom ? okej jag tror inte att jag kommer få mvg i musik som slutbetyg för jag är otroligt omusikalisk och kan inte spela ett ända instrument , men jag är ganska bra på musikteori och de kan man väll få mvg i ändå ?
jaja , nog om betyg . vi ska byta lärare i 3 basämnen och våra nya lärare känns helt okej , nästan mer än okej om man ska säga så (;
vi ska ha tobbe i svenska och han är ju bara så skön , inte för att jag inte gillat mikaela men jag fick g i svenska och de ända jag tycker jag va dålig på var vår uppsats skrivning .. i spanska och engelska ska vi ha patrik , vilket jag tycker e kul .. har absolut hatat viktor i spanska så de är otrooligt skön att slippa han , i engelska vet jag inte riktigt vad jag tycker.. skönt att vi har lite roliga lärare nu iallafall , i matte och idrott har vi samma som dehär året och de är jag nöjd med , hoppas jag kan höja mig till mvg i idrott om jag bara klarar teorin .

nu till lite roligare saker , sen ikväll kom kusin och faster m.m över för att kolla på fotboll  , jag testade att göra en ny sorts choklad pudding och de var riktigt skoj.... fast inte lika kul när den koka över i micron så jag fick skura hela alltet , men roligt att prova på nått nytt , nu har jag ju iallafall lärt mig nått (;
som alla antagligen vet så vann ju sverige matchen med 2-0 , härligt tycker jag .. matchen var dock ganska tråkig när sverige inte hade bollen eftersom grekerna bara spelade runt bollen i deras 5-backslinje , vem nuförtiden har en 5-backslinje ? snacka om defensivt
efter att kusin åkt hem så tittade jag på eftersnacket tills 12 , sen satt jag där ett tag och kollade lite holland-italien medans ja blippade lite med mobilen *tråkigt jag vet * hihi
o när tänkte jag lägga mig då... inte allt för sent då jag kanske ska träffa kusin igen imorgon för lite shopping eller nått i stan , sen kanske grönan på torsdag.. tidigt på fredag morgon åker jag till huddik för att vara borta tills sent söndag kväll . så då blir de lite blogguppehåll igen .. ja jag ska försöka uppdatera så gott jag kan nu under dagarna då (:
nu ska jag fippla med lite bilder ...
senare sötnosar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0