helg resumé

hej hopp , då är jag tillbaka i bloggosfären igen (;
har varit en skön helg på landet och jag har fått sova ut , väldigt skönt måste jag säga . men man har ju lagt sig lite tidigare iochmed att man inte haft någon dator att underhålla sig med , hihi
ja en kort summering av helgen då  , vi åkte ju som sagt upp på fredagen vi kom fram till stugan vid ... nån gång på eftermiddagen säger vi .. har faktist ingen aning nu när jag tänker efter . vi åt lite lax och färsk potatis , jag satte upp studsmattan och sen tittade vi på golden leauge på tv . jag lekte lite med sinclairs boja och sen så gick jag och la mig . var väll runt 12 tror jag ?
på lördagmorgonen tvingade mamma upp mig vid halv 11 , inte kul -.-
vi åkte ifrån stugan och hem till mormor , vi stannade några gånger på vägen för att hämta ut hennes "tropiska planka" och köpa lite godis på ica . vi kom hem till mormor vid 12 nånting tror jag och då var de bara vi och några andra där.. ingen aning om vilka de va förutom att de var gammla och ingen som jag är släkt med , lagom mycket att veta tyckte jag :P
sen kom morbror ola och marja , sedan rullade de på . dock en ganska liten "fest" om man ska kalla de för de (;
vi hade mysigt och åt våran tropiska planka ( kommer bild när jag fått tag på mammas kamera) och potatissallad , på eftermiddagen hann jag även med att smaka lite på moster evas smörgås tårta , den var vääääldigt god måste jag säga ... tror inte jag har ätit någon smörgåstårta förut.. har inte varit allt för sugen men den här var god :)
vi spelade lite kubb och kollade på lite fotbollsmatcher på tv . jag umgicks även lite med mina två bebisar som iår fyller 10 respektive 5 , dom har blivigt så stora , speciellt min lilla bebis , han är för underbar de lilla charmtrollet :')
jag kommer ihåg när han var liten och vi hämtade honom , tänk så mycket han har växt ! morfar påminnde mig om att de var 5 år sen idag och då kom jag ihåg de , sötnosen min (:
vi gick till sängs efter 12 ungefär och idag vaknade jag vid 11-12 nått tror jag.. vi åkte tillbaka till stugan där emil hämtade sitt porslin han fått i present av farmor och farfar och efter lite fika så bar de av hemmåt . vi åkte väll drygt vid 3 , för att vi skulle hinna hem till fotbollsmatchen kl 6 , och nästan precis vid 6 rullade bilen in på gamla goa gatan ,  sen dess har de vi käkat och kollat på fotboll , nu är de dags för match nr 2
vi hörs (:


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0