frågoor

hej allesammans , har precis kommit hem efter att ha åkt iväg med mamma i några timmar.. vi åkte vid 6 och lämnade lastbilen på mammas jobb och sen åkte vi till farsta för att göra ett återköp på ett par skor mamma köpte för någon dag sen...  väntar just nu på att ugnen ska bli varm så jag kan värma min pizza , yummii... tills dess tänkte jag svara på lite frågor jag hittade på gabriellas blogg (;

1. Vilken svordom använder du mest?
öh ja... typ vafan eller helvette... beror på vad jag gör :P
2. Äger du en iPod?
nope, överskattad tycker jag . funkar lika bra med mobilen
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
har ingen väckarklocka... borde kanske skaffa en..
4. Hur många resväskor äger du?
jadu... runt 4-5 skulle jag kanske tippa på ? jag har tom en rosa blommig xD
5. Använder du flip-floppar?
änvänder de mest på stranden.. inte ofta annars
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
jag köper inga men oftast från typ konsum eller coop forum..
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
går i perioder , ibland känner man sig snygg och då posar man gärna framför kameran (;   
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
ojdå... har inte sett en film på väääldigt länge... tror de va typ serial killer med gabriella.. typ 1 månad sen,,.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
en väninna lugnt , om man är ledig vill man ta de lugnt och de har man då inte med en barnfamilj
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
 typ massa kläder... vill ha typ allt jag ser just nu ..
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
haha mååånga gånger
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
eh nej ?
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
har inte ens en cd spelare ^^
14. Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
dom som sjunger "vårat svenska vrål" haha (;
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
mja.. kan man väll säga.. men tänker ju inte berätta direkt c(:
16. När var senast någon stötte på dig?
de beror på vad man tänker på ... (;
17. Vad åt du till middag senast?
lasange (igår)
18. Använder du huvtröjor?
ibland , mest när man är hemma och myser eller nått sånt
19. Kan du vissla?
självklart, jag äger .. när jag har tråkigt brukar jag vissla melodier (:
20. Vem var den senaste som ringde dig?
mammsen
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
på grönan är de nog berodalbanan , speciellt om man sitter brevid gabriella som försöker härma ens fina bröl (a)
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
jag vet inte ? ska man gå och fråga de eller ?
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08-stockholm yeaah
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
vem gjorde inte ? gör de fortfarande ibland (;
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
typ halvstort... om man gämför med typ tyresö och sånna andra i närheten ... eller ösmo ;D
26. Hur många syskon har du?
1 bror
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
haha beror väll på *hihi* , pratar på lite förmycket tycker vissa ibland (;
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
öh... typ ingen.. är väll ganska bra på hitta nemo och typ.. ice age... men kan ju inte alla :P
29. Äger du några popband t-shirts?
i don't think so...
30. När flög du senast?
i mars till london
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4-5 .. är inte säker.. ^^
32. Läser du för skojs skull?
nja.. läser oftast för att jag inte har nått att göra.. men kommer man in i en bok så gör man väll de
33. Pratar du några andra språk?
ja pratar väll engelska , och lite spanska
34. Diskar du din egen disk?
ja .. var ganska dålig förut men nu är jag typ den bästa i familjen .. men längtar tills vattnet kommer tbx så man kan använda diskmaskinen igen :(
35. Har du gråtit offentligt?
jao... och alla påminner mig om de fortfarande (killarna i min klass har svårt att släppa vissa saker)
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationnär .. men lånar mammas laptop ibland (:
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja... eller de brukar väll komma av sig själv när man vill göra något nytt eller nått ....
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
just nu är jag inte så sugen men om jag skulle vilja så skulle jag nog göra de.. fast tänka efter noga först..
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
de beror ju på vad man gör , allting kostar ju inte pengar. men en fika är ju alltid trevligt (:
40. Kan du kasta macka?
nja...
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
naej.. men i västindien , nästan ju (;
42. Vad har du med dig in på bion?
dricka och godis/chips... har svårt för att inte äta nått , heh
43. Vem är din favoritlärare och varför?
jag tycker nog jossan , hon är trevlig, förklarar bra och betygen känns rättvisa
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
öh.. tror inte de.. + att jag själv typ inte tror på nått så..
45. Vad har du för väder?
kvällssoligt , mys
46. Har du en blogg?
öhh... naeeej
47. Vilket är ditt favoritämne?
jag gillar praktiska saker... så typ slöjd eller idrott
48. Gillar du att flyga?
ja de är ju mysigt , speciellt maten man får om man reser långt..
 gott är de inte alltid men lådorna man får e ju så gulliga (:
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
jag tycker att personen måste ha humor.. och gärna charmig så man liksom ... gassh , kan inte förklara (:
50. När sov du senast på golvet?
öh.. närmast golvet är väll luftmadrass i helgen..
51. Vilken är din favorit drink?
bålet på studentfesten , drack ju typ halva skålen själv (;
52. Gillar du din boende-situation?
ja de gör jag väll , nu är köket och de jättemysigt :)
53. Vilken är din mammas hemstad?
bollnäs
54. Din pappas hemstad?
bollnäs i guess ?
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
har aldrig testat 0 men de skulle nog funka.. nja men typ 5 timmar ..
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej inte direkt.. jag gillar inte o stressa så jag ställer hellre in saker om jag tycker de blir stressigt
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
ja , typ hela tiden... ändå tycker jag ja pratar typ lite :o
58. Vilken är din favoritfrukt?
typ jordgubbar... hallon ... eller äpple , gröna !
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
öh nej ?
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16 , wihu mindre än ett halvår kvar (:
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
först tyckte jag att jag va de men då hade jag inte träffat michelle xD
62. Tror du på liv på andra planeter?
har ingen direkt åsikt om de :S
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mamma
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
tror inte ens på gud så..  
65. Vad var det senaste du åt?
en mini twister , men ska käka snart så
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
jag vet inte... tycker ända jag kommer bra överens med killar..
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
dom valde mellan erika och maria... men tyckte erika var mer ovanligt men tydligen inte.. eftersom typ halva mitt dagis och halva mitt fotbollslag hette de xD
68. Gillar du senap?
bara på korv och julskinka
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag snackar inte direkt med mig själv ? psyko varning...
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
haha de vore skojsigt... men tänk om man typ landar på en kaktus.... ajjjj...
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
haha typ sid i ice age , mobbad och annorlunda som jag e (:
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nopee
73. Tycker du om att krama folk?
ja , killar och tjejer , hihi
74. Skulle du säga att du är trendig?
jag gillar inte att typ köpa nått för att de är inne ... jag ska ju gilla de själv liksom.. men lite trendig kanske ? läser typ inga modetidningar utan man hör mest saker.. men jag gillar mest enkla saker som inte "blir" ute/inne
75. Äger du en digitalkamera?
delar på en med mamma
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
kommer inte ihåg nån speciell... nån kanske kan komma på nått? :P
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
nja jag vet inte.. glömmer ibland bort om jag sagt de till nån me xD
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
har aldrig gråtit men tyckte senaste boken jag läste va lite sorglig... hjärtans fröjd hette den.. men grät gjorde jag inte
79. Tycker du att du är attraktiv?
går upp och ner
80. Vad är du allergisk mot?
timotej ... gräset som har en korv på toppen ni vet?
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
ibland kanske... men får nästan mer om jag ätit ägg,.,,
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
fråga mina föräldrar?

nu ska jag käka pizza och kolla på sverigematchen , puss på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0