tidig morgon

godmorgon allihopa (:
tro de eller ej men jag gick faktist upp för mer än en timme sen , starkt jobbat eller vad? speciellt när man gick och la sig efter 12.. men nu ska jag snart gå och käka frulle och fortsätta packa.. har precis kollat på vädret på smhi och de ska bli mulet , solet och sånt.. inge regn iallafall (:
blir att ta med sig lite blandat o så .. men gud så lätt man hittar nu när mamma rensat garderoben och lagt sakerna på lite hyllor ( jag är lite besatt av att hänga upp alla mina kläder så hyllorna har stått tomma (; )
hmm... blir att fundera vidare lite , men vi hörs senare sötnosar ♥
bjussar på en bild som jag hittade på högbocupens hemsida, vår första match mot gelfe (seriöst men varför heter de så ?) vi förlorade matchen med 2-0 och dehär kan vara nått av målen misstänker jag.. *vill rulla fram bilden och se vad som händer*

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0