tisdag

ja godmorgon på er, jag gick upp för typ en kvart sen och nu har jag äntligen vaknat till liv ordentligt , även om jag fortfarande är lite trött . en sak jag märkte från igårkväll är att min satans brun utan sol inte har hjälpt mig någonting !  ser fortfarande helt jävla blek ut och de ända som fick färg var mina händer..  o va sexigt .. ser ut som att jag har en stor gul-orange leverfläck på handen ... inte coolt .
sen måste jag gå och shava mina ben lite , vågade inte göra igår eftersom jag får känslaN att de växer ut över nattan .
de blir att göra de nu , men vi har några byggare nere i köket som håller på att lägga golvet i hallen så jag vet inte om jag vågar gå ner x)
börjar bli lite smått hungrig också men jag vet inte om jag ska käka frukost eller gå direkt på lunchen .. återstår att se ..
nu måste jag börja städa mitt rum , mamma kommer bli gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanska sur om jag inte har gjort de och ja liksom är ledig typ hela dan
ha en trevlig dag

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0