tisdag morniing

godmorgon på er , har väll vart uppe snart en timme nu... men de är ändå tidigt för mig som gick o la mig strax efter 4 idag. sov då altså 8 timmar och jag känner mig pigg som en mört (:
men snart ska jag och äta frulle... eller de blir nog nån slags brunch i guess... idag har jag inte heller så mycket för mig... kanske ska träffa nathalie.. annars så vill jag gärna åka och kolla på kaninkoppel , någon som vet vart dom säljer billiga ?  nej men nu ska jag ner , hänga tvätt .. hoppas att jag lyckas övertyga mamma att beställa från h&ms hemsida nu , hoppas....
ha en bra dag sötnosar♥

Kommentarer
Postat av: leia

haha....hoppas du hon har beställt åt dig eller till sig själv;)?



kramar


Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0