tisdag

halloj , ska snart sticka på träning .. solen lyser och de är jättemysigt väder, ska bli skönt att träna i solen , är ju så mysigt (:   idag har varit en ganska händelselös dag.. på förmiddagen hade vi no och då fick vi sitta och läsa våra häften om energi och
ström/kopplingar hela lektionen .. till lunch fick vi korvstroganoff.. sådär måste jag väll säga att de va , tom vårrullarna igår var godare . på eftermiddagen hade (skulle) vi haft spanska men istället så  tittade vi på filmen zorro i en timme . sen slutade vi , jag åkte hem och har suttit och latat mig vid datan och tittat på lite tv,.. inte bra.. ¨måste fortsätta bygga upp min solbränna ju.. vill ju inte vara lika blek som min klänning på skolavslutningen (a)
men blir väll lite brun nu när jag ska träna hoppas jag :) 
om man tar en titt på veckans schema så kommer de bli väldigt mycket fotboll , igår hade jag ju träning , och ska iväg på träning nu så ..
onsdag : so och sedan ska vi kolla på 9orna som möter lärarna , i fotboll .  kanske match med dj
torsdag : no prov, idrott på rudan , lek och bad.. kanske lite fotboll här med (; 
resten är oklart eftersom vi ska åka upp till bollnäs för att fira mormor och lite sånt , mamma vill åka redan på torsdagen .. vi får se hur de blir , de ända klara är att vi kommer hem på söndagen .
på måndag sen så åker vi till grönan med klassen och på tisdag är de avslutning på rudan , runt 5 tror jag de va..
SEN AVNJUTER VI ETT ENORMT SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT SOMMARLOV ! YEAAAAAH
en vecka kvar bara =)
nu ska jag byta om och fixa mig lite , pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0