onsdag

godmorgon , jag är uppe nu .. har sovigt runt 9 timmar ser jag eftersom jag har ett utkast i bloggen .. skrev ett inlägg innan jag skulle sova men när jag va klar och skulle publicera så dampa hela internet = jag gav upp
skrev väll inge viktigt direkt .. idag ska jag med kusin in till stan och vi ska typ shoppa lite.. o kanske se nån bio .. vi får se , om de blir fint väder imorgon kanske vi även drar till grönan , kul att umgås med kusin då vi inte träffas allt för ofta.. ibland har vi våra perioder men nu har vi inte gjort nått på ett bra tag .. senaste gången jag kommer ihåg var när faster och åsa kom hem till oss och kollade lite och sen följde jag med hem till dom eftersom jag skulle till tyresö c ... men då praoade ida tror jag ... eller nått ..
o vad ska man ha på sig igentligen... igår gick man barbent i klänning men just nu så öser regnet ner här utanför.. kanske blir att inviga mina baggy jeans.. ska man ha jacka liksom? tänk om man e i stan och sen så ba gassar solen och man håller på att dö... svårt val.. men jag tror de får bli en jacka iaf..
nu måste jag nog fixa mig och käka lite frulle , blir lite kavring med oboy , yummi (:
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0