mjaaau

halloj där ,ska snart börja byta om .. har fotbollsträning om 20 minuter så .. blir cykeln dit så jag borde nog skynda mig lite . kort sammanfattning av dagen då . på morgonen skulle vi haft so , men de strulade sig med lärarna så vi fick ha björn och vi gick till rudan för att studera energi omvandlingar och fotosyntes.  vi gjorde i stort sett ingenting , solade och badade fötterna mest . till lunch blev de vårrullar med ris , jag har igentligen inte vart ett så stort fan av vårrullar. har inte ätit de så flitigt men dehär var väll helt okej . på eftermiddagen hade vi engelska och då gjorde vi inte så mycket.. gjorde lite läsförståelse test och en slags sök text läsning,.. eller hur ´man ska säga :P
när skolan var slut åkte vi hem till mig och åt lite buffemat , tror vi länsade ganska mycket vilket var bra.. börjar bli lite trött på maten redan..  gabriella var ju lite besatt av tonfiskbollarna ;D sedan gick vi till stranden där jag tog ett dopp och vi fotade lite pics när vi hoppade , så coola som vi är .. not (;
jaja .. nu måste jag skynda mig lite.. nu är de mindre än en kvart kvar
vi hörs darlings ♥

Kommentarer
Postat av: gabriella

mmm... tonfiskbollar

ghhhua homer dregel

2008-06-03 @ 18:26:17
URL: http://bellass.webblogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0