kuddsuss

ja , vad ska man göra den här veckan då...

onsdag - städa rummet , kusin åsa kommer och sover över och kollar på sverige - ryssland
missa inte när gruppen avgörs !
torsdag -
luncha med mamma , åka till landet senare på kvällen med kusinerna
är väll borta hela helgen antar jag .. fick reda på att jag skulle åka idag.. jag hade sett fram imot en helg hemma och bara chilla och sova ut . men antar att jag får skjuta upp den idén . har jag dålig koll eller är de någon mer än jag som inte visste att de va midsommarafton på fredag? undra vad man ska ha på sig då... synd att mamma inte är klar med min blommiga volangkjol, annars hade jag gärna haft den på mig.. nu blir de väll .... något (:
nu måste jag få lite skönhetssömn så jag kommer upp tidigt och orkar fixa rummet imorgon , är bäst på att skjuta på sådana saker..
well well .. pussar på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0