hemkommen

hej på er , ska väll gå och lägga mig snart tror jag... har inte sovigt mycket i helgen men jag passar väll på att blogga nu då jag inte vet hur mycket jag hinner imorgon...
de som ska göras är iallafall
  • jobba
  • köpa present åt emma och sofia
  • hitta kläder att ha på mig

och allt dehär måste vara klart innan 5 imorgon.. dessutom behöver jag sova ut .. vilket jag inte tror att jag får göra speciellt länge..
föresten glömde jag säga till mamma att beställa biknin .. och nu är den slut igen :-(
var inne och kollade på deras rea och hittade en blus/tunika liknande sak som jag letat efter ett tag...
nu måste jag gå och sussa kudden , morsning korsning

btw när jag och michelle åkte hem från centralen idag var de fett mycket turkar som var ute och åkte i stan , viftade med flaggor och tutade.. dem lät fan värre än vad studeterna brukar göra.. om man bortser från musiken ...



blus på h&ms rea för 149 pix


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0