dagens...

letade bak i mitt arkiv och hittade en liten lista som jag kom på då.. tänkte väll skriva den eftersom jag inte har nått annat för mig (a)

..humör - trött men glad, hihi (:
fundering - väldigt många .. men mest vad jag ska ha för skor på tisdag ..
frisyr - plattat i hästsvans
mat - pasta med köttbullar  
person - en svår en.. madde a.k.a filmkomentatorn då (;
klädsel - shorts , linne och kofta
vill ha - hmmm... riskakor :D
måste - diska min tallrik .... för hand :-(
längtan - hitta en liten väska !  
tv program - kollade lite på hells kitchen  
kvälls-sysselsättning -  loda framför datan

tänk vad fantasifull jag var förut , hihi (:


Kommentarer
Postat av: leia

haha....men vem tusan orkar vara fantasifull när man kan sitta å bara vara i solen:)



kramar


Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0