är jag en svenne ?

( ) mitt efter namn slutar på -son
(x) jag känner någon som har samma förnamn som mig
( ) jag känner någon som har samma efternamn som mig
( ) i min familj är vi tre barn
(x) jag bor i radhus
(x) jag bor i en tätort
(x) mina föräldrar är mella 35 och 50 år gamla
(x) Mina förädrar är gifta
(x) min mamma är yngre än min pappa
( ) min mamma heter maria - jag heter maria , haha
( ) min pappa heter bosse
( ) min familj har en volvo
( ) en röd volvo
(x) jag har egen mobiltelefon
(x) jag har eget rum
(x) jag har varit utomlands minst 2 ggr
( ) jag har varit i grekland
( ) jag har haft tältsemester på öland
(x) ingen av mina föräldrar röker
(x) min pappa är lite lätt överviktig - lite ? inte enligt mig
(x) jag idrottar flera gånger i veckan
( ) jag har husdjur
( ) jag får månadspeng
( ) alla i min familj är blåögda - jag är inte ens de
(x) jag äter på Mc donalds
(/) jag följer melodifestivalen - följer och följer.. tittar väll ibland

13,5/26 - haha jag som trodde jag var mer svenne än så ,.. tydligen inte (;

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0