är du en fjortis ?

jag gör som gabriella och nathalie och antar testet... är du en fjortis ?

En skoldag:
1. Du använder foundation [+] har foundation puder nu .. men annars så..
2. Du använder puder [+]
3. Du använder mascara [+]
4. Du använder rouge [+]
5. Du använder solpuder på sommar och vinter [ ]
6. Du använder svart kajal [ ] ibland liksom
7. Du använder ögonbrynspenna [ ]
8. Du använder läppglans [ ]
Poäng:4

Till en fest:
1. Du använder Foundation [+]
2. Du använder puder [+]
3. Du använder mascara [+]
4. Du använder rouge [+]
5. Du använder solpuder på sommar och vinter [+] svårt ,.. men lite kanske
6. Du använder svart kajal [ ]
7. Du använder ögonbrynspenna [ ]
8. Du använder läppglans [ ]
Poäng: 5

Äger:
1. Minst 5 linnen [+]
2. Minst 3 par jeans [+]
3. Minst 4 klänningar [+]
4. Minst 1 par mjukisbyxor [+]
5. Minst 2 par skor [+]
6. Minst 1 push-up BH och 1 par string [+] behöver inte så mycket push up direkt men..
Poäng: 6

Accesoarer skolan:
1. Stora örhängen [ ]
2. Märkesväska [ ]
3. Armband [ ]
4. Halsband [+] typ ibland..  
5. Diadem [+]
6. Nagellack [ ] ytterst sällan
7. parfym [+]
Poäng: 3        

Accosearer fest:
1. Stora örhängen [ ]
2. Märkesväska [ ]
3. Armband [+]
4. Halsband [+]
5. Diadem [+]
6. Nagellack [ ]
7. parfym [+]
Poäng: 4

1. Många vänner [+] mja sådär antar jag
2. Tycker det är coolt att skolka [ ]
3. Dricker för att bli full [/] inte direkt "oh jag vill bli full" men varför dricker man annars ? :S
4. Konstiga ljud [ ] fattar inte ?
5. Går på alla "speciella" tillfällen [ ] ?  
6. Provrökt [ ]
7. Solar solarium [ ] inte nu , men när jag va liten , hihi (a)
8. Älskar rosa [ ]
9. Fixar alltid håret [+]

Poäng: 2.5

Totalt: 25,5 , men här var de ju lite frågor jag inte visste + att jag inte jäääätte ofta har accesoaerer.. men var inte så nogrann där.. jag är väll lite fjortis antar jag (;

1-13: Onormal
14-24: Normal
25-36: Fjortis
37-47: Extrem

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0