åldersfråga?

 
håller just nu på och tittar igenom la redoutes sortiment eftersom dom nu har deras sommarrea, har ju bloggat om några saker därifrån förut och sett denna bustier som jag tyckt varit ganska tråkig , men nu har jag tänkt lite och de är ju som en blandning av en korsett och ett vanligt linne . har sett några i ganska "chockiga" färger på ginatricot men tyckt att dom vartit lite för mycket . men denhär blir jag nästan lite sugen på , men blir nog inte så då jag oftast är väldigt feg med kläder , vore ju rädd att denna aldrig skulle komma till användning , synd vore de liksom . men ändå kan jag tänka att korsett och sånahär är mer för äldre tjejer/kvinnor . eller vad säger ni ?


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0