vädret blir alldrig riktigt som man tror...

godmorgon alla söta läsare, vaknade upp idag i strålande solsken (konstigt eftersom jag förväntade mig regn)och täcken som låg här och var.. trots att jag gick upp för snart en timme sen är jag inte ett dugg trött (naaat)
sitter just nu i valet och kvalet mellan vad jag ska ha på mig... solen lyser nu .. men vem vet var de blir sen ? tänk om jag typ fryser ijäl om de börjar regna :o  jaha... nu hade dom precis ändrat på smhi och de ska vara soligt och inga moln... 14-18 grader hela dagen,... tror jag har fattat mitt beslut  (:
nej nu tror jag att jag ska preppa mig med ögondroppar innan jag börjar sminka mig
ha en skön dag ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0