veckan del 1

ja just nu har jag ganska tråkigt så jag tänkte att jag kunde försöka mig på att samanfatta min vecka lite.. minnet är lite luddigt men jag ska försöka så gott jag kan c(:

i måndags åkte jag som sagt upp med tåg till söderhamn , de gick smidigt trots att jag bytte i gävle och så.. funderade näästan i sista sekund på att avboka då de varit en dos magsjuka där uppe men jag åkte ändå , blev inte sjuk iallafall (:
när jag kom dit möttes jag av kusinerna, faster , farmor och farfar och rulle , samt den söta kaninen hampus , vi åt stuvade makaroner och kollade på "sommar med ernst" och sen 2 ½ men  , vi spelade lite grunka och sen blev de en tidig sänggång , tisdagen blev en riktig slapp dag då vi åkte och badade men mest var hemma och spelade olika kortspel och hoppade studsmatta , blev även lite jeperdy (hur fan stavas de ? xD) , vi åt grillat till middag och sen så grillade vi lite marshmallows, mmmm ... mina små gick jättefort och man slapp den biten i mitten som aldrig blir mjuk...
sen kollade vi på programmet grilla och vi blev väääldigt sugna på jordgubbs "knytet" , mmmmm....  sen spelade vi lite plump och sussade kudde tidigt ... eftersom vi skulle upp väääääääääldigt tidigt .. vi skulle nämligen iväg på en auktion , den började typ kl 10 och vi ville ju vara där i tid.. vi åkte typ kl 9 hemifrån så ni kan ju gissa när vi fick gå upp.... faster anna-lena leker man inte med ska jag säga (;  väl där budade vi hem ett set blommiga koppar o fat , en blandad låda porslin och ett uppläggningsfat... farmor köpte även en matta för 25 spänn , haha
men vi var ute efter matchande achetter till våra koppar men när dom kom fram så var de en surgubbe framför oss som typ hade köpt alla tallrikar som dom bjöd ut som köpte dom , och sen när vi frågade om vi kunde köpa dem eftersom vi hade kopparna så bara fräste han åt oss och sa , nee.. dom ska jag ha !
värsta bitchen !  synd bara att jag glömde ta kort på kopparna.... de var från märket linne och hade olika sorters blommor på varje kopp/fat , väldigt söta.. jag själv var väldigt intreserad av en gammal tv att ha i lillstugan men icke sa nicke.. de var ingen som ville ha den och jag kunde liksom ha fått den för 5 spänn....
efter de åkte vi till dollar och köpte godis samt en luftmadrass, när vi kom hem så åkte vi till båtklubben och badade , vi simmade ut med våra madrasser i vattnet som hade ett grönt lager med alger på toppen.. efter den lilla badstunden cyklade vi hem igen , spelade spel och gick och la oss...

nu ska jag se på sporten så ni får resten av min sammanfattning sen
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0