15 år och 6 månader (:

hej sötnosar , sorry för den dåliga uppdateringen .. har mått lite halv dåligt därför har bloggandet blivigt därefter.. hoppas ni förstår .. mamma har dels varit lite rädd för att jag skulle kunna få ögoninflammation eftersom mina ögon varit väldigt irriterade de senaste dagarna..därför har hon dels "bannlyst" mig från datan,
igår var jag och mamma inne i stan på mamma mia , vi åt sushi innan på ett nytt ställe som ligger i samma hus som hm vid hötorget , de var mysigt , maten var överaskande god .. ganska billig iof .. men mitt favvoställe är fortfarande nikko i trollbäcken , mmmmmmmmm.....
vi såg filmen på saga , en riktigt mysig liten biograf med endast 3 salonger .. jag njöt av filmen tillsammans med en marabou daim och en festis jordgubb . filmen själv var rolig ... de var mycket sång.. i början gillade jag de .. sen tyckte jag att dom sjöng hela tiden men sen gillade jag de igen =)
filmen var klart sevärd och den roligaste personen var julie walters som spelade meryl streeps kompis (tror jag) när jag sen googlade på henne så såg jag att hon är den som spelar mrs weasly i harry potter , där blev jag lite överaskad (;
även colin firth (han från bridget jones dagbok) var också lite rolig när han hela tiden sa " i'm spontanious" eller alltid något med spontan iallafall .. jag läste att de skrevs att filmen var en "feel-good" film , och de var den verkligen .. min mamma skrattade så hon grät.. och de är inte ofta (;
nu ska jag käka lite frulle... eller kanske lite brunch .. puss sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: leia

hoppas den är bra för jag vill verkligen se den:)



kram maja


Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0