and off we goo....

hej alla söta läsare ♥
jag håller på att kämpa med min packning.. går väll sådär.. mycket saker som ska i den "lilla" väskan ..
eftersom jag (antagligen) inte kommer ha möjlighet att blogga på sisådär en vecka så känner jag mig liiite tvungen att lägga upp vad jag packar i min väska , haha .. lite löjligt men jag har inge bättre för mig just nu (:
  • 2 par jeans , ett par mörka och ljusa ofccc
  • 3 kjolar
  • 4 par shorts + mina helge fillingar (hihi)
  • 4 linnen , varav 2 vita
  • 5 klänning/tunikor
  • 3 koftor och 1 bolero
  • 6 toppar
  • 2 t-skirtar och en att sova i
  • + typ hundra trosor , bhar och bikinis
    dehär låter typ skitmycke,.. men man har ju typ 2 ombyten minst per dag.. ( jag brukar gilla att byta ofta.. dont know why)
    just nu funderar jag på hur många solbrillor man ska ta med sig... nej de får bli 3 ... kan inte välja (:
    juste... gabriella sa till mig idag att man inte kunde bada i östersjön , någon som vet mer?
    nej men nu måste jag lassa i allt i min väska och sedan sova, puss alla söta
    hare bäst tills jag kommer tillbax ♥


    Kommentarer

    Skriv något sött?

    ditt söta namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    din gulliga blogg :

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0