a big cup of erika

har lite tråkigt så här kommer lite saker om mig , mohahah
ALLMÄNT...
Namn:  erika
Piercingar: nop
Tatueringar: noppe
Längd: 1,64 typ ?
Skostorlek: 38
Hårfärg: ljusbrunett
Är du kär i någon: deru
Önskar du att du bodde någon annanstans: de händer.. men skulle aldrig få för mig att flytta ifrån mina älsklingar !
Tänker du på självmord: asso de är klart jag tänker .. men jag har så mycket kvar att göra ,tror inte jag skulle våga heller ... är för feg , hihi (:
Tycker andra att du är attraktiv: haha , på vilket sett?
Vilket shampoo använder du: använder nästan vad som helst..
Vilken parfym använder du: märkte precis att min favvoparfym har runnit ut i min nessesär , buhuuu :'(
Vad är du rädd för: att vara ensam
Gillar du att tvätta: vem gör?
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja speciellt om man sitter brevid gabriella som försöker härma mitt bröl :') 


SENASTE...

Film du hyrde: serri men de va typ åååååååååår sen jag hyrde film :P
Film du köpte: "köpte o köpte" de va en film man typ fick med om man köpte veckorevyn.. in good company hette den
Låten du lyssnade på: viva la vida med coldplay
Låten du hade på hjärnan: 24 timmar
Låten du laddade ner: de vet jag inte...
Personen du ringde: mammsen i tallinn ( inte bra jag veeet)
TV program du tittade på: de sociala spelet
Personen du tänkte på: jag tänker på olika varje sekund , en söt pojke på landet kanske (a)


FAVORIT...

Mat: har ingen speciell , men jag älskar pasta , tröttnar aldrig (:
Låt: just nu.. yellow med coldplay
Sak att göra: vara med kompisar
Sport: svårt val... just nu fotboll , hihi
Dryck: vatten typ.. men gott vatten isåfall (;
Kläder: öhh.. klädesplagg antar jag ? just nu .. öh.. vet inte ..
Film: ingen direkt..
Bil: stora rooomy som man kan sova i ;D  


ANTAL...

Gånger du varit kär:  inte många..
Gånger ditt hjärta brustit: :/
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: öhhh... jadu no idea.. men varit på tv 2 gr (;  
Ärr du har på kroppen: ett antal... 2 synliga i ansiktet iallafall .. 1 på knät.. sen några mindre synliga


SENASTE...

Bok du läste: hjärtans fröjd - per nilsson
Personen du fick mail av: mejl ? massa reklam typ
Personen du fick brev av: öhh.. typ johannas fest inbjudning :P
Personen du fick sms av: charlotte
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela släkten eller bara min familj ?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: såsat
Var det kul: haha njaaa...
Hur tidigt stiger du upp: så sent som möjligt
Gillar du att slåss: om jag är sur skulle jag inte banga på att slå till någon
Vad ska du göra ikväll: såsa lite mer (:

Är du seriös: haha beror på vad du menar..
Vad är du allergisk mot: timotej ,
Var har du ont: i magen , för mycket chips ^^
Använder du hårspray: de händer,,
Kan du stå på händer: ahahha no waaay
Favorit serie:


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker:
Gillar du ketchup: i måttlig mängd ja..
Är du glad nu: jao kan man väll säga ,
Var du glad igår: suuuper
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej?
Vad dansar du till: allt möjligt
Stockholm är: sveriges stolthet
Göteborg är: sveriges byhåla
Kan du sjunga: haha sååklaaart , superbra!
Mer värt än guld: mina älsklingar
Spaghetti eller makaroner: all sorts pasta to meee
Ett land jag helst vill besöka: något varmt ställe , new york annars gärna ett återbesök i london (:
Ska bli skoj: att träffa mina sötnosar igen , äntligen
Ska inte bli skoj: att städa mitt rum , heh
Sparar till: inget just nu..
Väntar på: bättre väder
Pålägg som gäller: skiiiink ofc
Dagens dryck: mjööölk (:


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0