stockhoooolm

im back in town , yeeah (:
är hemma hos kusinerna , var tvungen att stanna här fasten jag saknade min säng och min dator såååååååååå mycket (a)  tyckte de var onödigt att ta med sig nyckel eftersom jag trodde att mamma och pappa skulle vara hemma.. men nejdå .. först skulle de på en spa weekend och sen så skulle dom minsann åka till tallinn över helgen .. shyst där säger jag som velat åka på en kryssning fett länge ... mamma och pappa är där och firar sin bröloppsdag.. inte för att de är något speciellt .. 17 år är väll inget speciellt årtal eller?
nu ska jag gå och byta om eftersom jag sitter i åsas snobben nattlinne och skriver ,hihi
denhär veckan ska jag bara ta de lugnt och försöka bli av med min förkylning.. sen om någon vecka kanske vi ska dra iväg neråt landet om jag lyckas övertyga päronen .. hur kul är de liksom att hänga hemma 24/7 ?
aja , pusss på er vänner , skriver när jag kommer hem på eftermiddagen eller så..
då blire lite bilder osv (: '


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0