skrikandes och bölandes

ojojoj , klockan är redan 6 och dagen har bara fluuuuugit förbi , grannen har haft 4års kalas och de har vart lite svårt att njuta av solningen när mobilen var helt cp ett tag... den liksom dj:ar sig själv... sen gjorde jag nånting så blev den normal igen.. men alla barn liksom grät och skrek ... myyysigt säger jag bara... och så sitter de vuxna där och snackar om att man borde börja använda sex leksaker tidigare o jag ba whaat? :S
sen har mamma skruvat upp en ny gardinstång så vi ska bara klippa lite i mitt gardintyg så är de klart... imorgon kanske vi åker och köper sidenband som jag ska ha till dem .. frågan är om man ska ha vitt eller färgat.. gardinerna är lite "tyll" aktigt vitt med prickar typ.. kan lägga upp bild senare så ni får se..
nu skare käkas korvstroganoff
later ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0