resplanering

hej alla söta, då vare dags att gå och lägga sig då.. tidigt.. och jag är inte alls trött.. men de är väll på tiden att man vänjer sig (:
kvällen har varit full av planering blandat med syning(?) av min blommiga kjol.. hoppas mamma hinner göra klart den tills vi åker .. på tal om de är de nu bestämt att vi åker på måndag (läs imorgon) , tror de nääästan är helt bestämt att vi åker till helsingborg.. själv håller man på att övertyga mammsen och pappsen att vi ska gå på helsingborg -dif på måndagkvällen.. går väll sådär... mamma är ganska sugen.. pappa är lite skeptisk till vädret , han vill nämligen inte sitta och titta på fotboll i regnet ( vilken pessimist va ? ) .. och på smhi står de bara att de ska vara mulet och då säger han .. ja men från moln kommer regn och ja ba gasshhhh .. men vi kanske köper biljetter när vi kommer dit och ser hur vädret ser ut..
oh shit.. kom precis på att jag packat nada och ja.. skulle behöva de.. får bli imorgon kväll/natt efter jag kommit hem från grönan .. då kan jag iallafall somna i bilen (; kan ju inte direkt slumra på bussen imorgon xD
aja , puss ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0