onssdaaag

hej sötnosar, nu snart tänkte jag gå och lägga mig (tidigt!)
ska upp gaanska tidigt imorgon för jag , sofia ,nathalie och kanske emma ska åka till farsta för lite shopping , ska bli trevligt eftersom jag inte träffat några av dem på ett tag (:
behöver fortfarande träffa gabriella och johanna men gabriella jobbar och johanna vet jag inte var hon håller hus :o
iallafall så ska jag och mamma svänga förbi tyggrottan bakom coop forum innan för att checka lite sidenband åt moi , är fortfarande lite osäker men i värsta fall får jag väll köpa några stycken , kan ju alltid användas till att piffa upp någon söt klänning eller nått .. sen på kvällen ska vi sova i nathalies farmor och farfars husvagn , blir nog lite filmgluttande och sånt så de ska bli myys , jag har aldrig sovigt i husvagn så de ska bli lite skojsigt de med , kanske blir ett dopp i nathalies pool också , har baara badat där en gång liksom :o
nästa vecka går pappsen min på semester och då har jag 4 veckor tsms med päronen , frågan är om vi ska åka någonstans.. en sväng till göteborg tror jag att vi skulle passa på att göra iallafall.. men lite svårt när de är gothia cup och sånt.. vi får se helt enkelt..
pappa har faktist lovat ut mig på middag , även fast jag aldrig fick alla rätt på något matteprov , skillnaden är nu att han ska välja resturang och de blir en överaskning för mig , men snälla liksom? de hade de ju typ varit ändå ? hur många resturanger känner jag till liksom ? (:   i helgen tror jag att vi ska på djurgårn -göteborg på råsunda .. inte så taggad på råsunda direkt men jag har ju inte sett någon match i år så , de är väll dags ;D  men vill ju gå på någon match på stadion med, så himla mysig arena gämfört med råttsunda ..

kör med en dagens lista idag , skoj liksom

dagens :
humör -
varierande , irriterad och glad
fundering - hur jag ska orka upp imorgon , gassh
frisyr - slarvig knut
mat - korvstroganoff med bulgur
person - 
brorsan i sin "fina" tränings outfit , hahah 
kläder - 
strandkjol , bikini och linne
vill ha - riskakor... i miss themm...
måste - sova .. mer ..
längtan - träffa tjejerna o mer soooooooool 
tv program - 
projekt runway och that's amore 
kvälls-sysselsättning - 
loda vid datan o kolla på tv (:

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0