onsdag

hej sötnosar (:
har varit uppe i snart 2 timmar , duktiga jag (a)
sitter och fikar lite här vid datan.. lyssnar på lite hp.. har kommit till skiva 22 av 27 29, wohoo
ska snart gå ner och börja klippa tyg med mamma , vi ska börja med min rosablommiga volangkjol, de har gått lite segt på syfronten så jag är glad att vi är på g nu , igårkväll såg jag även ice age 2 och den är ju bara för kul (:  scrat är min favorit luuugnt , kommer ihåg för någon sommar sen när jennifer sov hos mig och vi kollade på 1an , hon var sid och jag var scrat , hihi .. 
hoppas ni får en härlig dag ♥

 

här är en söt video med scrat jag hittade på youtube , där kan man snacka om besatt (;

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0