no "igel" for me

en sak jag tänkt mycket på är vilka killar man vänder sig åt lättast , sånna man gillar mest osv.. vilken "typ" av kille man oftast går åt mest , när man var liten gjorde man ju många tester vilken "typ" man passade ihop med mest osv..  då kunde de vara klassens clown , charmören , toffeln od.
nu är de mer vissa drag jag ser hos killar, charmiga och roliga brukar falla mig mest i smaken och dryga och klängiga killar gillar jag inte . okej man gillar att man gillar att få uppmärksamhet o sånt men om en kille blir "för på" så är de jag som drar mig ur .. jag vill ha något mitt imellan för man vill ju inte direkt bli helt nonchalerad men ändå vill man "kämpa" lite för personens uppmärksamhet , någon som förstår vad jag menar?
tror även de är samma för killar då tjejer som blir för klängiga oftast blir dissade med.
har ni någon egen erfarenhet av klängiga killar/tjejer ?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0