matchdag

godmorgon (:
hoppas ni har sovigt gott för de har jag verkligen , gick upp halv 12 så de blev en rejäl sömn för mig .. ska snart hoppa i duschen men först ska jag hjälpa mamma med vårat projekt , snart klart.. jag kommer bli totaly chic * (driver)
haha , känner mig nästan som en liten bakelse ;D
och mamma sa till mig idag, "idag får du väll använda någon av dina klänningar ?"
ja ba "eh.... på en fotbollsmatch ?" då sa hon "jaha... du vågar inte ... " 
vem går runt i klänning på en fotbollsmatch liksom ? haha c(:
ha en underbar dag ( trots vädret.. )
puss på er alla ♥

djurgården tjalalaa

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Varför inte?! klänning funkar alltid...

Och då menar jag alltid;)

2008-07-12 @ 13:08:54
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0