martin ingvarsson kan inte dömma , tjalalalalaaa (8)

ruskigt taskig uppdatering de har varit nu ikväll.. har ingen bättre ursäkt att jag har varit deppig ( vem skulle inte va de? ) efter matchen och försökt komma på lite positivare tankar.. men när man blir avbruten mitt upp i en film av pappa som vill se reprisen av tour de france ( jag har inte direkt något att komma med i dehär huset... ) blir ju inte humöret bättre direkt..
en lite rolig ... eller snarare lite creepy sak hände idag när jag och mamma skulle gå till tunnelbanan utanför råsunda ..
först kommer en kille som jag tycker är vääldigt lik någon av schulman bröderna gåendes så jag vänder mig om och kollar lite.. och när jag vänder tillbaka huvudet så kommer de 3 "män" i 25-30 års åldern och en säger .. troligtvis till min mamma "får jag pussa din dotter ? "  mamma verkar tydligen inte märka/höra något och fortsätter bara gå.. och jag går där lite smått förvirrad... alla dessa fulla människor efter matcherna säger jag bara...
nu ska jag snaska lite vingummi och plåstra på mina skavsår... och titta på that's amore (;
hihi puss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0