lördag

hej sötnosar, vad har ni för er då ?
själv försöker man sitta vid datorn.. även fast de inte är så kul men jag har inge bättre för mig.. men mamma avbryter mig hela tiden för att jag ska prova ett par jeans som hon har sytt in till mig , dom blir så korviga på mina ben annars..
är sugen på att gå och bada men tuvär får man inge sällskap.. så då stannar jag hellre inne.. ska nog tvätta lite kläder också inför vår lilla resa till polen .. vi ska till norra delen av polen , som ligger vid östersjön strax under malmö .. "miedzyzdroje" heter stället vi ska bo på i några dagar... men vi åker färja på tisdag från trelleborg till sassnitz som ligger i tyskland.. sen ska vi nog stanna till i skåne/malmö på vägen hem och stanna några dagar...
nej nu måste jag städa lite , puss ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

va i helvete skall ni göra i polen!?

2008-07-19 @ 17:07:48
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/
Postat av: emma

det låter kul, hinner vi ses nått innan du åker eller?:):):):)

2008-07-19 @ 22:46:17

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0