hotellblogging

hejsan , ligger på vårat hotellrum nu och kollar på harry potter 5 , vi har trådlöst här och jag ligger uppkopplad på mammas bärbara som vi har med oss.. vi går upp ganska tidigt imorgon för att försöka hinna och shoppa en sväng innan vi ska på färgan mot sassnitz, nej nu ska jag titta vidare.. är lite depprimerad efter matchen också.. inge vidare resultat ... jag citerar djurgårdsklacken ' martin hansson är en hora....."  ett bortdömt mål som var helt klockrent.. suck säger jag bara
men nu ska jag njuta av min semester , pusss

Kommentarer
Postat av: Peaches

vad skönt med semester hörredu :)

2008-07-21 @ 23:04:47
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0