hello , it's me... crabfisk!

hej sötnosar, nu har jag förflyttat mig till rostock och sitter på vårat hotellrum på hotellet "sas radison" .. hotellen i stan var typ helt slut och istället för att åka tillbaka till trelleborg med natttåget så blev de att stanna här i en svit.. jag får sova på soffan ,,, hehe.. men hellre de än att åka hem liksom :o
har spanat in lite shopping här så jag offrar mig gärna (a)
just nu är mamma och pappa och bastar så jag ska ta mig till de kalla badkaret och svalka min bränna.... jag är verkligen kräftröd ! uschsuch... svider som in i .............
kommer tillbaka när jag har svalkat mig lite... nu eftersom vi bor i en svit har vi bredband på rummet.... sooooft (:
och ett skrivbord ;D
nej vi hörs hörni ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0