fredags mys

hej hopp alla där ute , har haft fullt upp nu på kvällsidan och har inte tittat något på tv, helt otroligt !
jag hade lite qt med min mamma medans vi hittade på lite skojsiga upptåg , hehe..
jag fick en jättebra ide när vi var ute förut, och jag kommer bli jättenöjd tror jag ... igentligen känns de inte så mig att göra någonting i den här stilen men , haha .. nu svamlar jag lite.. undra om de är någon som fattar? haha
men ni får se imorgon vad de är jag har hittat på =)
imorgon ska jag väll upp ganska tidigt , mamma och jag ska in till stan och luncha och sen ska vi åka till råsunda där de är dif - götet , ska bli ganska najs (:  sen är de väll chill på söndag, ska väll hjälpa mamma att sy klart mina gardiner annars så blire skönt att ha en ledig skön dag, kanske ett bra tillfälle att lyssna på hp ?
vad ska ni göra i helgen då ? ♥
puss godnatt ppå er med (:

Kommentarer
Postat av: Chewingguns

I helgen blir det illdåd ifrån våran sida!;)



Hejja blåvitt!!!!



Passar på att säga godnatt ifrån alla skruvade boys på chewingguns!



Sweet dreams.

2008-07-12 @ 02:08:19
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns
Postat av: Sanna

Åh, det låter jättefint! Den får du lägga in bild på sen :)

2008-07-12 @ 09:15:53
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: chewingguns

Hahaha vi får väll se";)



Önskar dig en trevlig dag så kan vi väll höras igen efter matchen;)

2008-07-12 @ 12:04:58
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0