fjooortis boys

hej allihopa , dagen har gått väldigt snabbt och de känns som att jag bara har käkat och solat idag (:
iof har jag ju lagat mat med men (a)  dagen har helt enkelt gått i master chefens fotspår, hihi .. jag är lite förvånad över alla skills jag har i matlagning.. kanske nått att satsa på ?
dagens roligaste händelse var iallafall när jag och gabriella satt och spanade in roliga klipp på youtube , efter hon hade stuckigt hittade jag en fjortisvideo med en innehållande bild på min brorsas kompisar, snacka om man blev chockad .. men road :D de roliga är ju att dom inte är fjortisar , utan bara driver på bilden.. hur man nu lyckas uppfatta de så .. har ju träffat dom så jag vet ju att dom inte är de + att dom är typ 18 (90or)
 kan ju inte låta bli att ladda upp klippet här (:



1.20 in i filmen is the thing...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, "filmskaparna" har verklien lyckats;)

2008-07-16 @ 09:49:29
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0