boollneas nästa

ja då har jag packat klart, käkat pastasallad och väntar bara på att pappa ska börja (!) packa och att vi ska åka iväg..
en positiv sak med igår är att jag och tove började snacka igen , var verkligen jättelänge sen .. och jag är jätteglad att vi börjat snacka igen , vi kunde verkligen snacka om allt och hon berättade allt för mig , både positivt och negativt (;
nej nu ska jag packa mitt "handbagage" och sen så ska jag stå och piska pappa lite..
puss alla , vi hörs på söndag .. kommer troligtvis inte blogga något eftersom min nuvarande mobil inte har något internet.. nu har jag föresten bytt till nokia 3310 , en mycket enklare mobil (:
sen så har vi ju inge internet hos mormor eftersom dom bor på landeeet,

Kommentarer
Postat av: tove

haha söt du är, jo jag tänkte att det var dags då. Det var så länge sedan ju :) <333

2008-08-03 @ 23:31:51

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0