ang. presenter

ja jag skriver väll ett till inlägg nu medans kusinerna håller på och packar och så .. men eftersom mina föräldrar är i tallinn kom jag och tänka på presenter.. mina föräldrar reser ändå ganska oofta själva ändå .. de har varit på 3 (vad jag kan räkna till ) resor själva.. för 2-3 år sen var dem i grekland och för 2 år sen på hösten var dem i köpenhamn .. och varje gång dem åker känner man ju gärna för att man vill ha presenter, saker som liksom inte finns här hemma.. när dem va i grekland fick jag typ en turkos tröja och nått mer.. var ett tag sen så jag kommer inte ihåg så bra.. men nått mer tror jag de va , och när dem va i köpenhamn fick jag en friis and company väska ( de kommer från danmark) och några andra saker.. fast dom fick jag i julklapp , hehe
men hur viktigt är igentligen dehär ? jag känner nog ett tryck av att bli bekräftad .. att dom liksom tänker på mig även fast jag inte är med , godis känns ju inte så personligt liksom.. + att jag redan fått för mycket av de i veckan, hah
visst kan en parfym vara kul men ändå.. jag vill liksom ha någonting som ingen annnan har, min mamma känner mig ändå ganska bra . många av klädköp jag känner mig nöjd med är plagg som om jag hade varit med mina kompisar bara skulle gått förbi , min mamma känner mig nästan bättre än mig känns de som ibland . fast skönt är väll de om man tappar bort sig ibland ..

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0