torsdag

hallooj , trevlig dag idag . inge vidare väder men rolig dag hitils , haha . på idrotten idag så dansade vi på i-form vid brandbergen , vi dansade funky och jag va nog den med mest taktkänsla och kordination . inte :D
hade sämre minne än en fiskmås och glömde bort allt efter ja hade gjort de . och så mobbade oskar mig och sa att jag såg ut som en grottmänniska , inte snällt sagt men jag tog inte illa upp (:
 måste ha sett riktgt hemskt ut . de va iallfall ganska roligt , de ända som va dåligt va nog dans "läraren" . försöker ha lite fördomar men hon va ganska .. ja ..
men nu när jag kom hem satte jag mig vid datan och började spana in lite olika hotell och sånt i london , va mysigt att åka dit en sväng nu i vår , nu förstår jag varför jag kunde offra mina julklappar för de här :)
senare idag ska jag spela en match i torvalla med 92 laget och vi ska möta älvsjö , där går min syssling. kul o möta henne , eller? har sett henne spela förut och hon verkar vara väldigt bra. ska försöka spela på mitt bästa idag , men tuvär känner jag mig inte på match humör . inte alls motiverad eller nått. känner mig ganska stressad också , har inte köpt nån dator med pappsen än och vi kommer inte hinna med dörrarna ikväll .. så inge musik till 80-talskvällen än. om ja inte får fram nått så kanske jag måste nöja mig med " studio 107.5 , de bästa från 70 och 80-talet ! woho liksom. aja , hoppas pappsen kanske har nått på sin data .. har inte frågat han om nån skjorta än , måste väll göra de så att han inte säger nej och jag står utan party kläder !
nu ska jag titta på tv , pusssar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0