onsdag

hejsan hoppsan
igår skrev jag verkligen mycket , hela 4 inlägg ! haha , men vad gör man inte när man har tråkigt (:
kort dag idag iallafall , jag slutade kvart över 1 för jag skulle till vårdcetralen ( lyckeby) och hämta ut ett recept . jag fick sluta en hel timme innan jag skulle va där. men pappsen och jag skulle träffas klockan två . på förmiddagen så hade vi sista slöjdlektionen ,  jag blev inte klar med mitt får . inte så himla konstigt eftersom jag missade en lektion i måndags . tror nog jag hade vart klar nu isåfall . den kommer iallafall bli ganska funky tror jag , antingen får han elvis-frilla eller rock-frilla . tyckte jag kämpade på bra (: min slöjdlärare snackade också med mig och sa att hon gillade min mössa och att om jag bara slutade fråga om alla mina idéer så skulle jag kunna få vg , kanske tom mvg . ja ba ehh ? xD tycker inte att jag är så jätteduktig på sjöjd,  har oftast många idéer men dom blir ganska ofta ganska knasiga :)
tänkte göra en liten lista också idag .

dagens :
humör - trött men glad (:
fundering - vad för kläder ska jag ha på fredag !?
frisyr - platt utsläppt
mat - curry kyckling med ris eller nått. .
person - nathalie med sina söta kryckor , hihi
kläder -  blå jeans och randig topp
vill ha - choklaaaaaad !
måste - göra matte upg.
längtan - shopping imorgon , längesen nu
tv program - hmm.. varför går inga bra program på onsdagar?
kvälls-sysselsättning -  obestämt ,





Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0