onsdag

halloooj där ute.  väldigt kall och mörk dag idag , men konstigt nog är jag inte (jätte) trött (:
blev ingen data igår då pappa hade brådis och vi missuppfatta varandra .. annars igår så hade jag träning.. och inte att glömma att hanna fyllde år :D
idag så blev inte som planerat heller, mina sötisar fryste ut mig och jag fick inte följa med till centrum (bu-hu)
även fast jag måååååååååste  köpa ett brett skärp tills på lördag , har inget annat att ha på mig isf  :o
jaja, får ta en sväng på fredag isåfall då jag inte har nått inplanerat , ännu . måste också prova några av pappas skjortor så jag kan välja vilken jag ska ha på lördag. kommer ju bli liiiite oversize men de blir väll passande till temat (;
¨skriver mer senare , pussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0