kvälls-sludder

tjalala, har inge mycket att säga nu .. är ganska trött , håller på att sätta fast den sista garderobsdörren med pappsen. de går segt eftersom mammsen och jag redan satt upp en låda som nu är i vägen . jaja, ska inte klaga nå mer här. måste va positiv (:
de är iallafall väldigt fint hitils , och imorgon blire svänigt värre här då vi har 70-80tals disco , yeah .. måste prova skjortor o sånt tills imorgon nu . behövde inte köpa nått skärp då jag gjorde ett hål i mitt gamla friis and company skärp . de blir finfint , hoppas jag ;)
men imorgon blire ganska tidigt med första matchen kl 14.20 i älta , inte så jätte tidigt men , alltid j0obbigt att gå upp en lördamorgon . nu dags att fixa lite innan jag sussar
nattipussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0