klockan är kvart i 11 och jag är ... ZzzzzzZZzzzz

haha , kom inte på nån bättre rubrik menmen (:
nu ska jag sova, har inte pluggat nån spanska idag men jag tror jag klarar provet imorgon ändå . har varit frussen hela kvällen sen jag kom hem från min första uteträning på typ hela höst/vinterterminen . fett stolt jag känner mig  ( kanske inte så mycket men lite iaf ) ;D . har inte tränat nått för jag har kommit på ursäkter som att jag inte orkar och att jag ska plugga . vilket man borde höra vilket som stämmer ? (;
hade ingen lust idag heller men jag hade faktist lovat linda att kommma så . träffade göran första gången med . han va ju lite rolig.. som när linda och jag kom in och han tittade på linda och antog att hon skulle presentera mig . tur att linda inte gjorde så för då hade ju jag framståtts som väldigt lat om hon hade sagt att jag faktist gått i laget men bara inte pallat träna  (a)
träningen slutade kl 8 men jag var hemma vid 9 . tack vare pappa som skulle stoppa vid s-malm och snacka med "sitt" lag . suck . sen åt jag lite varmkorv och kollade på tv . nu skkaaaa jag sova . måste upp vid 7 imorgon , om jag lyckas med de kanske de blir lite morgon data :) men ska nog inte förvänta mig så mycket . så som jag är på mornarna . men nu så måste jag verkligen sluta skriva annars kommer jag hålla på i evigheter (: tänka sig att de kan va lika roligt att skriva ner allt man vill prata om istället för att säga de`?
hihi natti pussar på er alla .


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0