funderingar kring dejter

ja jag tänkte skriva lite här nu medans jag kommer ihåg de, men för några dagar sen så satt jag på bussen och funderade över "dejter" . man har ju sett alla dessa amerikanska ungdomsfilmer som handlar om allt möjligt trams ( vet inte vad jag ska säga men tittar på dom ändå ) och då brukar alla killar säga att man ska ställa frågor till tjejen för då känner hon sig bekväm och tycker du är trevlig och så . sen tänkte jag på när jag va på dejt med daniel , de va ju igentligen meningen att jag skulle fråga han om saker o så eftersom de borde va jag som är intreserad av han och inte tvärtom (: hihi , men jag kännde mig bara så naturlig när jag snackade om mig själv. jag blev så naturligt bekväm med honom så att jag glömde fråga honom saker ,  när jag säger naturlig börjar jag också undra om de är så jag är med killar annars i allmänhet ? ¨men iallafall om jag tänker på min "kändis-dejt" så va de så mycket jag ville veta om daniel,  men blev för upptagen av mig själv , de kommer inte många sånna här tillfällen och jag pratade om mig själv . skäms på dig erika , måste börja tänka lite på andra istället för mig själv (a)
men nu ska jag plugggaaa, duscha och sussa
nattiii <33

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0