4 januari

tjolahopp på er alla :)
 idag har varit en väldigt lugn och trevlig dag , som dom flesta andra på mitt jullov iof ^^
jag gick upp vid elva , nästan ett nytt tidigaste rekord , men som sagt . måste skärpa mig nu innan skolan börjar , förra terminen sov jag så himla lite, känndes de iallafall som . men idag kollade jag på fler olika tapeter och så med mamma på lunchen , jag känner mig fortfarande som ett stort frågetecken vad de gäller mitt rum. jag hade några saker jag va ganska säker på men nu så börjar pappa också komma och bidra lite med förslag så nu känns de ganska jobbigt. de är ganska många saker jag behöver köpa .. 
och nu har jag funderat på min önskelista mer och .. jag tror inte jag kommer få en av mamma och pappa direkt.. så jag kommer typ få köpa den själv.. men då vet jag inte vad jag ska önska mig av dom *hmm* men jag vet inte om jag orkar vänta ändå , även fast de bara är snart 10 dagar kvar :) men vill nog helst pallra iväg till nån butik nu i helgen men jag vet inte om jag hinner , för imorgon ska de gås på hockey och på söndagar brukar pappa vara rätt .. omotiverad att gå i butiker typ :P . men jag ska försöka dra med mig han till nått ställe iaf

puss o kram


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0