2 januari

Sådär ja , nu har man kommit tillbaka från allt nyårsfirande och de är bara 5 (!) dagar kvar till skolan . Precis när man börjat vänja sig vid sena nätter och sena mornar så är de dags att byta vanor igen . Mitt jullov har väll varit helt okej , synd att man inte fick några julklappar av mamsen o papsen . men de kanske jag kan ta , + att vi sen åker på en solresa vid påsk .  Men jag fick ju iallafall lite presenter av kusinerna och så .
När jag skulle tänka över om jag skulle ha ett nyårslöfte så kom jag på några saker :
º måste börja hinna med (fler) saker i skolan 
º jag måste sluta äta hela tiden (a)
º inte irritera mina päron hela tiden , genom att snacka hela tiden xD
º försöööka att inte glömma saker heela tiden

så genom att starta denna blogg så tänkte jag skriva av mig lite, och skriva ner saker som händer , alltså så kanske jag kommer ihåg mer saker . hoppas jag

kram

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0