14 , snart 15 januari (:

hejsan allesammans , nu är de sen kväll till den 15 . funderade på o sova för ett tag sen men kom på att jag varken var trött eller hade lust. så just nu har jag tittat runt lite på tårtbilder, så fantasifull som man är (; . snacka om att bli sugen asso :D . men iallafall (säger jag de ofta nu eller? xD ) idag så var de en lugn dag som jag redan visste  . min mössa är nästan klar men den ser ju snart ut som en stor rosaaktig glödlampa på mitt huvud , + att den är oversize och typ hänger ner över mina ögon o allt ;D . hihi , men sen åkte vi iallafall till coca cola . där vi först fick vänta en halvtimme , för att sen få en guidad tur i fabriken . och man fick inte ens ta kort !? liksom , ofta vi typ skulle fota nått som skulle avslöja dom eller nått. men sen så fick vi gå till coca-cola experience center där vi körde ett slags spel för alla fyra sinnen . de va lite konstigt och rörigt då man skulle komma ihåg och tänka " vad va mitt sjätte sinne här ? " . hel konstigt. och på slutet skulle vi svara på frågor om mat och typ smaklökar.. och vem vinner då om inte de laget med vår hemkunskapslärare i ? frågorna var väll inte så svåra men ofta man vet hur länge en smaklök lever ?
hihi, men imorron fyller jag iallfall 15 , wihu :D
natti

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0