13 januari

morsning allihopa . idag ska jag och mamma börja måla ( tror jag ? ) . iallafall , känner mig väldigt trött idag . planera planera planera. jag som inte är nå vidare på att planera över huvud taget. lite saker jag måste planera :
° mitt rum
° min nya garderob
° tjejmiddag 
° min födelsedag
 
vissa kanske tkr att de är lite men för mig så känns de ganska mycket iallfall (;
men imorgon är de skolvecka igen och de känns som att den kommer börja ganska lugnt . 
måndag : syslöjd förmiddag och på eftermiddan studiebesök på coca cola med emma :)
tisdag : min födelsedag , de kanske gör så att den tråkiga spanskan och so:n inte känns så jobbiga , kanske måste stå ut med att viktor sjunger för mig men de får jag väll försöka stå ut med . 
men nu ska jag läsa engelska , harry potter och hemligheternas kammare 
hejsan svejsan :)

 


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0