12 januari , nedräkning (:

yoo, idag är den stora dagen . mamma och ja har börjat tapetsera (;
igår sov iallafall nathalie, sofia och emma hos mig . gubbi kom inte eftersom hon va lite krasslig och knappt kunde prata , hehe :)
 men mina andra homies kom över ungefär klockan 8 då jag fortfarande satt och åt (a) men emma höll iallafall på karl-petter och vi andra hejade på danny :) och de roliga va att de blev ett tekniskt fel ungefär nån minut in i karl-petters dans , emma blev såklart väldigt ( lite överdrivet kanske ) sur :D
men sen när hon fick se de blev hon glad iallafall , sen så höll vi på i typ en halvtimme och försökte koppla i e&s ps2 nere på duken . vi flyttade så småningom upp och vi körde 2 omgångar . första vann sofia tror jag (?) och den andra vann emma . jag och nathalie va lite muttra eftersom dom hade såklart fått några av frågorna innan . och jag fick inte gå så snabbt på knappen för då tkte emma de va tråkigt (; men om dom skaffar sport eller musik så lovar jag att de kommer gå bättre ;D de är liksom mer mina ämnen än typ .. hollywood och kändisar .. sen kollade vi på en film som hette "vinn en dejt med ted hamilton" . den var väl helt ok men den känndes lite uppenbar , och så va snubben från that 70's show med. och han stör jag mig lite på :)
sen så flyttade vi ner till källarn och bäddade och så . då va klockan typ 2 (?) . i slutet på filmen så va alla jättetrötta , men vi piggnade till och snackade i typ en timme . emma och jag som skulle sova i soffan satt och skrattade åt en av hennes roliga smeknamn , ukulele snubben ^^ de va ju lite roligt iallafall :D
men nu så måste jag nog snabba på då bilen ska rulla mot tomtbergahallen och match mot huddinge 
ciao
 

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0