vår skor

när man har tråkigt, vad gör man inte då än att titta på kläder på internet? min nya hobby kan man säga (:  synd att jag typ inte får köpa nått förens mammsen och jag åker till london . snacka om att jag kommer va shoppingsugen då ! har redan tänkt på jätte många saker, tänk om jag inte hittar nått? tänk om jag inte hinner gå i alla affärer osv . kataaastrof ! :o  nog tjatat om de, eftermiddagen nu har ägnats till att spana in lite olika skor, jag brukar inte vara så mycket för färglada skor och så , föredrar skor som går till de mest och är naturella . därför är vita sneakers och svarta ballerina ett måste. har redan två vita sneakers men , som sagt dom blir smutsiga och man växer ur dom. har ett par från lacoste som jag håller på att växa ur , och dom andra köpte jag på stadium för 100 spänn.
dessa skor är jättefina och alla kostar under 200 kr ! jag skulle gärna kunna klicka hem flera par (:

                      

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0