tröttis måndag

hejsan hoppsan där ute
lång dag idag, väldigt mycket att göra . hinner inte skriva så mycket nu för sen ska jag kolla på pingvinresan med mammsen , ska göra ett arbete om pingviner på svenskan ( inte så kul men de ska typ va klart på fredag så.. ) . idag så vare ny kurs som gällde iallfall , fick cykla till rymden  .  den verkar ju jääte rolig . typ bara massa
tråkiga ämnen .. hela lektionen ägnades typ åt att läsa ett häfte och göra en tidnings första-sida typ . jag gjorde med nathalie ,  våran handlar om torsk ;D  på eftermiddagen var de dags för engelska . inte en av dom roligaste lektionerna precis. vi har tema kärlek och skulle fylla i ett test om hur romantisk man var och om ens "kärlek" var love, like eller bara kompis . vad jag kommer ihåg fick jag ganska bra (vad man nu ska kalla bra ) på båda testen . vår engelska lärare sa att man verkligen skulle föreställa sig dom situationerna med den man gillar . försökte verkligen de i början men frågorna var ju så konstiga att man blev alldeles tokig (: inget man svarade va liksom realistiskt . men om man strök lite grejer så passade de in (ibland) .
 nu ska jag se film  , ciaoo ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0