tiiisdag

goder afton allihopa , sitter här med en skål hemmagjord hallonglass . mums (:
känner verkligen att jag förtjänar de idag, blev klar i slöjden och .. ja inte så mycket mer , men jag försökte visa mig intreserad på lektionen idag . vi jobbade om teknik , fattade inte så mycket men som sagt så har jag de på papper nu så de ska nog gå bra. björn kanske ger mig högre betyg när han tror att jag verkligen försöker ( inte för att jag inte gör de men ) så att visa sig intreserad kanske lönar sig :)

när de va lunch så gick vi upp till skåpen då jag inte hittar min skåpnyckel , gabriella frågar vilket som är mitt skåp och jag pekar på de och ser att de inte har nått lås på sig . jag öppnar de och tar min jacka , konstigt nog är allt kvar och jag hittar låset på marken . låser in väskan i sofias skåp och sen går vi och äter. eller .. äter och äter . de va pasta med köttfärssås men de såg rent ut av ut som spya . tappade matlusten då , inte för att de va speciellt gott ändå men .. på eftermiddagen så hade vi spanska, uschusch . idag störde jag mig verkligen på viktor . och råkade nog "viska" ganska högt till jonte då jag sa ' han är verkligen pantad'  . och jag kännde mig lite .. hmm rädd för viktor? han kan få värsta utbrotten ibland men inget den här gången som tur . kanske för att han redan hade vart på mig för att jag inte hade några böcker och jag klagade på allting , de är ju min stil ? speciellt om jag är missnöjd över nånting, eller inte fattar (:

efter spanskan hade vi avslutning i tjejgruppen , först fick vi lite papper och sen skulle vi välja en kille efter olika egenskaper och sånt. jag vet inte om jag skulle valt den killen jag valde i verkliga livet men . sen fick vi äta fruktsallad ( på burk ) med glass . dagens höjdpunkt eller vad? gick tillbaka till skolan (eftersom vi var i matsalen med tjejgruppen) där så träffade jag jennifer och berättade om mitt skåp , och de roliga var att ånn hade hängt min nyckel på hennes lås . och nu hade hon den i sitt skåp , wihuu jag behöver inte köpa ett nytt lås ^^ . jennifer var med mig en pyyyyteeeliten stund på syslöjden innan hon åkte hem , hon berättade lite om en person och de gjorde mig verkligen glad och så , glad för henne (:  de va nog de som fick mig att leva igenom hela slöjden . fåret blev klart , skiiiiit snyggt asso ;D , har fått beröm av typ alla , när mamma kom så kom hon med sushi , ännu ett jipppii (;  och pappa åt med pinnar den här gången ! inte på rätt sätt men de ser ju bättre ut än att han äter med gaffel ^^
jag visade mitt får och hon undrade lite om mina "horn" . jag ba jag har inte gjort några horn ? jo eller ? sa hon och pekade på mitt fårs hår ! blev lite sårad då och sa att de faktist va en elvisfrilla och inga himla horn som satt ihop :O

imorgon har jag religon och är matvärd, och algebra på matten , jippii
nu ska jag få min skönhetssömn (otroligtviktigt ) (;
pussar ♥

      

kreativa jag som vanligt 
 stickad mössa , tovat får och en bild i temat kristendom (obs . jag har ritat ! fett stolt ;D )


Kommentarer
Postat av: Åsa

den goda hallonglass.
det är ju fet god:)

2008-02-13 @ 17:23:23
Postat av: erika

miiiin goda hallonglass ja , hade allt hemma och va rätt sugen så varför inte (;

2008-02-13 @ 18:51:27
URL: http://erikass.blogg.se
Postat av: erika

miiiin goda hallonglass ja , hade allt hemma och va rätt sugen så varför inte (;

2008-02-13 @ 18:51:33
URL: http://erikass.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0